.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از رشد بی سابقه کشفیات مواد مخدر در نوروز ۱۴۰۰ در مازندران خبر داد و گفت: ۹۰۰ کیلو مواد مخدر در استان کشف شد.

به گزارش شمال نیوز، احمد مظفری که ظهر یکشنبه در جلسه کمیته مقابله با عرضه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران سخن می‌گفت کشف قریب ۹۰۰ کیلو انواع مواد مخدر را در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ در مازندران بی سابقه خواند و گفت: با تلاش نیروهای پرتلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های اطلاعاتی و کاشف شاهد رشد بیش از ۳۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در نوروز ۱۴۰۰ بودیم.

 

مظفری افزود: از تاریخ ۲۸ ا سفند تا ۱۳ فروردین تعداد ۹۸۰ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر در استان دستگیر شدند که از این تعداد ۳۶۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر بوده اند.

 

مظفری همچنین از شناسایی و انهدام چهار باند مواد مخدر در همین مدت در استان خبر داد و گفت: در راستای ارتقا سلامت جامعه و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ ۵۸ طرح و عملیات در سطح استان اجرا شد.

 

وی در پایان شعار راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۰ را یاریگران زندگی، مشارکت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت هه جانبه دستگاه‌ها و نهادها و مردم عزیز مازندران شاهد کاهش آسیب‌های حوزه مواد مخدر و روانگردان‌ها در مازندران باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.